SEO optimalizace pro vyhledávače
Co znamená optimalizace pro vyhledávače?
S čím můžeme pomoct my?
V týmu máme zkušené specialisty na tvorbu obsahu, grafiky, ale například i programátory, které váš web „vytuní“ na maximum, abyste se zobrazovali na prvních příčkách vyhledávání. Svou práci máme ověřenou mnohaletým testováním.
Optimalizace webů a e-shopů pro vyhledávače
dělíme na 2 kategorie
Obsahové SEO
Tvoříme poutavý obsah, dá se říct i příběh, pro potenciální zákazníky dle posledních trendů Google vyhledávače. Pojmem „trend“ chceme říct, že si pečlivě studujeme metriky, podle kterých Google seřazuje jednotlivé výsledky. Můžete mít krásný web, ale pokud se nestaví s ohledem na vyhledávače, tak je možné, že na webu nepřistane nikdo jiný, než ten, kdo do horní lišty zadá přesnou adresu „www.tvůjweb.cz“, což je obrovská škoda.
Díky našemu přístupu k tvorbě obsahu (textů) nás Google více ukazuje, čímž nám generuje návštěvnost organicky (ZADARMO!). Zároveň pracujeme s analýzou klíčových slov, díky které si rozumíme s algoritmy Googlu, které nás za odměnu tahají nahoru ve výsledcích vyhledávání. Umíme také pracovat s optimalizací parametrů a hodnot produktů, které jsou nyní nedílnou součástí kvalitně zaindexovaného webu.
Technické SEO
Díky nám si můžete být jisti, že váš web je na 100% bez chyb, a tudíž Googlu nic nebrání v tom vás umístit na první příčky. Umíme řešit chyby, které hlásí například Google Search Console. Analyzujeme kvalitu indexace webu, použitelnosti stránek, rychlosti načítání a tak dále. Je mnoho faktorů, které mohou snižovat kvalitu vašeho webu a ani o tom nemusíte vědět.
Analyzujeme například:
- rychlost načítání webu
- stav indexace
- architekturu sitemapy
- hierarchii URL adres
- core web vitals
- použitelnost na různých zařízeních
Analýza klíčových slov pro
weby a e-shopy
Analýzou klíčových slov se myslí soupis všech výrazů, které mohou vaši potenciální zákazníci vyhledávat ve spojení s vámi nabízenými produkty nebo službami. Pro výkonné SEO je tato analýza naprostou nezbytností. Jedná se o hloubkovou rešerši všech možných spojení, které se vztahujou k vaší firmě. Na základě tohoto dokumentu se buduje obsahová strategie, která se poté přemění v obsah na vašem webu. Souběžně se analýza používá do PPC reklam, kde slouží jako relevantní podklad pro PPC specialistu, který tvoří reklamy tak, aby k vám na web přitáhl co nejvíce relevantní návštěvnosti.
Jak vám analýza vyhledávacích dotazů pomůže?
Pomůže vám hlavně v tom, že si ujasníte, jaké texty na webu potřebujete. Často klienti nabízejí perfektní služby, které i lidé hledají, ale jelikož mají špatné SEO, tak je nikdo nenajde. Analýza klíčových slov je skvělý základ pro tvorbu jakéhokoliv webu, ale nejen to. Díky klíčovce jsou také daleko jednodušší PPC reklamy, jelikož tato analýza lze použít jako pevný základ vyhledávacích kampaní v Googlu a Seznamu.
Kolik "klíčovka" stojí?
Hlavní výhody analýzy klíčových slov
- základní materiál každého úspěšného webu
- vyšší tržby díky vyšší návštěvnosti
- vyšší konverzní poměr
- výkonnější PPC reklamy
- kvalitnější marketingové texty
- lepší orientace na webu pro vaše zákazníky
Doplňkové služby našich zkušených specialistů
- Programátorské úpravy webu - zlepšení uživatelské přívětivosti
- PPC kampaně
- Nasazení nástrojů, které zanalyzují chování vašich návštěvníků
- Analýzu konkurence
- Návody
- Překlady produktů do SK, DE, ENG, RO, HU, SI atp.