Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov pro váš web a e-shop
Analýzou klíčových slov se myslí soupis všech výrazů, které mohou vaši potenciální zákazníci vyhledávat ve spojení s vámi nabízenými produkty nebo službami. Pro výkonné SEO je tato analýza naprostou nezbytností. Jedná se o hloubkovou rešerši všech možných spojení, které se vztahujou k vaší firmě. Na základě tohoto dokumentu se buduje obsahová strategie, která se poté přemění v obsah na vašem webu. Souběžně se analýza používá do PPC reklam, kde slouží jako relevantní podklad pro PPC specialistu, který tvoří reklamy tak, aby k vám na web přitáhl co nejvíce relevantní návštěvnosti.
Pro koho je tato SEO analýza určená?
Analýzu klíčových slov doporučujeme udělat jak pro začínající weby / e-shopy, tak i pro již zaběhlé domény. Analýzou zjistíme různé krátké i dlouhé vyhledávací dotazy, které vaši potenciální zákazníci hledají. Pokud tyto vyhledávací dotazy nemáte zohledněné ve vaší obsahové strategii, tak může dojít k tomu, že váš potenciální zákazník skončí na webu konkurence. A to je škoda, ne?:)